MŠ:
- umožňuje se osobní přítomnost dětem, které mají povinné předškolní vzdělávání ve skupině maximální
15 dětí - v oddělení Klokani a Lvíčata
- v mateřské škole jsou povinni nosit respirátor pedagogičtí a nepedagogičtí pracovníci, děti v mateřské škole nejsou povinny nosit ochranný prostředek k zakrytí úst a nosu
- provoz MŠ je standardně 6. 30 – 17. 30 hod.
I. stupeň:
Rozdělení dětí na 2 skupiny:
1. skupina - od 12. 4.
Prezenčně - 1. + 3. ročník
Distančně - 2. + 4. + 5. ročník
2. skupina - od 19. 4.
Prezenčně - 2. + 4. + 5. ročníky
Distančně - 1. + 3. ročník
Prezenční výuka - probíhá dle standardního rozvrhu platného od 1. 9. 2020 včetně výchov
- stále platí zákaz zpěvu a tělesné výchovy a plavání (místo TV a plavání vycházky)
- každý vyučující učí svůj plný úvazek
- nutné přísné dodržování hygienických pravidel (žáci chirurgická rouška, vyučující respirátor, desinfekce rukou, rozestupy, časté větrání ve třídě)
- dohled nad žáky před vyučováním a během přestávek bude dle nového rozpisu
Distanční výuka - probíhá dle rozvrhu pro distanční výuku platného do 9. 4. 2021
- bez TV, plavání a výchov – na tyto předměty budou žáci dostávat individuální zadání
II. stupeň:
- probíhá dle rozvrhu pro distanční výuku platného do 9. 4. 2021
- bez TV, plavání a výchov – na tyto předměty budou žáci dostávat individuální zadání
- možnost individuálních konzultací – max. počet 6 žáků
- platí pouze pro žáky 9. ročníků a pro žáky ohrožených školním neúspěchem
- nutné přísné dodržování hygienických pravidel (roušky, desinfekce rukou, rozestupy, časté větrání ve třídě)
- individuálních konzultací se netýká povinné testování žáků
VSTUP TŘETÍCH OSOB
- v zájmu prevence šíření nákazy od třetích osob se stanoví, že vstup těchto osob je možný pouze v nezbytně nutných případech s tím, že se omezí jejich kontakt s žáky, studenty a pracovníky školy v prostorách školy
- nezbytně nutným případem je například plnění smluvních závazků školy nebo vstup zákonných zástupců jako doprovodu například při dopomoci při testování atd.
- ve všech případech je však nutno dbát na omezení kontaktů třetích osob s osobami v prostorách školy (typicky s žáky a pracovníky školy)
- pokud si zaměstnanci školy budou chtít přivést do školy někoho, kdo není zaměstnancem nebo žákem školy, může tak učinit pouze s vědomím vedení školy
ŠKOLNÍ DRUŽINA
- ve školní družině se povoluje přítomnost žákům, kteří se mohou účastnit prezenční výuky podle tohoto mimořádného opatření, a to za podmínky, že v oddělení jsou přítomni žáci pouze z jedné neměnné třídy prezenční výuky
- provoz družiny standardně - ranní 6. 30 – 7. 40 v kmenových třídách (není dovoleno děti slučovat)
- odpolední do 17. 30 hod.
TŘÍDY IZS
- pro řešení péče o děti, kteří navštěvují naši ZŠ a MŠ – a zrovna mají mít distanční výuku, platí:
- umožňuje se osobní přítomnost na vzdělávání dětem mateřské školy v naší mateřské škole a žákům 1. stupně ve školní družině naší školy, jejichž zákonní zástupci jsou:
zdravotničtí pracovníci poskytovatelů zdravotních služeb,
pedagogickými pracovníky, kteří zajišťují prezenční vzdělávání v mateřské škole, základní škole, školní družině, školním klubu, v oborech vzdělání Praktická škola jednoletá nebo Praktická škola dvouletá
pedagogickými pracovníky školských zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy,
zaměstnanci bezpečnostních sborů,
příslušníci ozbrojených sil,
zaměstnanci orgánů ochrany veřejného zdraví,
zaměstnanci uvedení v § 115 odst. 1 a další zaměstnanci v sociálních službách podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
zaměstnanci Úřadu práce České republiky,
zaměstnanci České správy sociálního zabezpečení a okresních správ sociálního zabezpečení,
zaměstnanci Finanční správy České republiky
- třídy IZS 1. stupně budou probíhat ve třídě 4. B a 1. A (dle aktuální rotace tříd)
- třídy IZS MŠ budou probíhat ve třídě Žirafy
- provoz IZS 6. 30 – 16.00
ŠKOLNÍ JÍDELNA
Prezenční výuka:
- žáci budou mít obědy automaticky přihlášeny
- v případě, že si budou chtít oběd ohlásit, musí tak učinit nejpozději téhož dne do 8. 00 hodin
- vyučující, kteří budou chtít oběd, si musí sami oběd přihlásit – nejpozději do 15. 30 hod. předešlého dne
- opět bude na výběr z 2 jídel
- při příchodu do jídelny si všichni vydesinfikují ruce
- u stolu sedí pouze 2 žáci – a to křížem
- roušku, případně respirátor si všichni odkládají pouze při jídle
- výdej obědů: - MŠ - 11. 30 hod
- I. Stupeň - dle rozvrhu hodin
Distanční výuka:
- žáci budou mít oběd automaticky odhlášeni
- pokud budou žáci mít o oběd zájem, musí si ho sami přihlásit – a to do 15. 30 hod. předešlého dne
- výdej obědů: 13. 30 – 14. 00 hod.
- vyučující, kteří budou chtít oběd, si musí sami oběd přihlásit – nejpozději do 15. 30 hod. předešlého dne
Třídy IZS:
- pokud budou žáci mít o oběd zájem, musí si ho sami přihlásit – a to nejpozději do 15. 30 hod. předešlého dne
- výdej obědů – 13. 10 hod.
2. Testování dětí:
- od 12. 4. 2021 je školám a školským zařízením uložena povinnost testovat děti, žáky a studenty 2x týdně antigenními testy
- testování bude probíhat každé pondělí a čtvrtek dle postupu (odkaz zde) v kmenové třídě vyučujícím, který tuto třídu 1. hodinu učí
- testování bude probíhat od 8.00 hodin
- výsledky testování vyučující zapíše do tabulky
- použité testy dá vyučující do odpadkového koše, igelitový pytel zaváže a dá před svoji třídu, kde jej vyzvedne pan školník, který odpad dle platných předpisů zlikviduje
- při pozitivním výsledku je kontaktován rodič, který si musí dítě neprodleně vyzvednout – pozitivní dítě mezitím bude v knihovně
- nebude-li dítě, žák nebo student přítomen v den termínu testování ve škole, testování se provede v den jeho příchodu
- žáci, kteří odmítnou testování, se prezenční výuky neúčastní
- pro psychickou pohodu dětí může být zpočátku u testování přítomen 1 jeho zákonný zástupce (musí mít respirátor a vydesinfikované ruce)
- v MŠ a 1. ročnících dle potřeby
- 2. -5. ročník 1. týden testování
- testování neplatí pro žáka pokud:
prodělal laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, uplynula u něj doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a od prvního pozitivního POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 nebo RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 90 dní,
má negativní výsledek POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 nebo RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2, které nejsou starší 48 hodin,
má vystavený certifikát Ministerstva zdravotnictví ČR o provedeném očkování proti onemocnění COVID-19, a od aplikace druhé dávky očkovací látky v případě dvoudávkového schématu podle souhrnu údajů o léčivém přípravku uplynulo nejméně 14 dní, nebo od aplikace první dávky očkovací látky v případě jednodávkového schématu podle SPC uplynulo nejméně 14 dnů.
3. Testování zaměstnanců:
- od 12. 4. 2021 je školám a školským zařízením uložena povinnost testovat zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s dětmi, žáky nebo studenty, 2x týdně antigenními testy, ostatní zaměstnance pak 1x týdně
Základní škola a mateřská škola Praha 5 - Košíře, Weberova 1/1090
IČO 69781877
IZO 102385203
DIČ CZ69781877
REDIZO 600038297
Městská část Praha 5
Náměstí 14. října 4
150 22, Praha 5
IČO 00063631
Hlavní recepce 6:45 - 17:30
Recepce sportovního areálu 7:00 - 21:30
Základní škola a mateřská škola Praha 5 - Košíře, Weberova 1/1090
IČO 69781877
DIČ CZ69781877
Městská část Praha 5
Náměstí 14. října 4
150 22, Praha 5
IČO 00063631
Školné činí 1200,-/měsíc, hradí se převodem na účet 060011-0130882339/0800, do zprávy pro příjemce uvádějte prosím jméno, příjmení/měsíc platby, např. Pavel Dlouhý/leden 2023, VS 2324.
Základní škola a mateřská škola Praha 5 - Košíře, Weberova 1/1090
IČO 69781877
DIČ CZ69781877
+420 257 210 794 - škola, pro objednávku pronájmu volat do 15:00 hod
+420 257 210 686 - jídelna
Datová schránka wy4umrz
Městská část Praha 5
Náměstí 14. října 4
150 22, Praha 5
IČO 00063631
Hlavní recepce 6:45 - 17:30
Recepce sportovního areálu 7:00 - 21:30